Clearwater Beach (2)

24 juli 2014 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Vandaag niet zo veel spannends te vertellen. Lekker uitgeslapen en uitgebreid ontbijtbuffet gedaan. Tien minuten nadat we bij het zwembad gesettled waren, barstte er weer een onweer los. Zwembad werd ontruimd. Volgens de badmeester is Clearwater de "bliksem-hoofdstad" van de USA. Dat blijkt. Omdat het buiten regende en een hotelkamer ook niet erg spannend is, zijn we naar een mall (overdekt winkelcentrum) gereden. Veel gezien, weinig gekocht. Domper was wel dat Tim er zijn Iphone verloren is en niet meer teruggevonden heeft. Halverwege de middag zijn we terug gegaan naar Clearwater Beach waar het weer opgeknapt was. Toch nog een paar uurtjes aan het zwembad. Daarna douchen, eten en een rondje over de boulevard en de pier geslenterd.

Morgen verlaten we Clearwater Beach en gaan we op weg naar Naples aan het begin van de Everglades. Onderweg willen we nog in Fort Myers stoppen om het huis en het laboratorium van Edison te zien.

Hopelijk dus morgen meer te vertellen. Welterusten allemaal!

1. Cor Kops:
    25 juli 2014
    Pech, Tim. Moet je weer opnieuw gaan sparen voor een nieuwe smartphone. Niet alles is rozengeur en maneschijn tijdens een vakantie. Kop op, komt wel weer goed. Hetgeen je besteld hebt (via Marktplaats?) heb ik ontvangen en op je kamer gezet. Heb je toch nog iets om naar uit te kijken.
    Jammer dat het weer niet helemaal mee werkt, maar er zijn altijd andere dingen te doen.
    Groetjes,
    (O)pa Cor
  2. Saskia:
    27 juli 2014
    Leuke verhalen. Ik heb gisteravond al jullie verhalen gelezen en foto's bekeken, ik liep nog achter vanwege de vakantie (alleen Arno had internet via een hotspot verbinding bij de pizzeria op de camping. Leuk om te zien dat jullie zo genieten. Overigens heeft ook Jakarta een mall met een ijsbaan. Daar heeft Dinne nota bene nog leren schaatsen.... Heel veel plezier en droog weer nog op jullie verdere reis.