Weer thuis

7 augustus 2014 - Amsterdam, Nederland

Inmiddels zijn we weer thuis. We hebben een vlotte en comfortabele terugvlucht gehad. We landden woensdagochtend om 07.00u op Schiphol. Afhandeling van bagage duurde erg lang, we hebben een uur op onze koffers staan wachten. Als verrassing stond (o)pa Cor op het vliegveld om ons te verwelkomen. Helemaal niet verwacht (zeker gezien het tijdstip) maar daarom des te leuker. Even lekker samen koffie gedronken en bijgepraat.

Voordat we naar huis gingen, wilde ik graag even langs de herdenkingsplaats voor de slachtoffers van vlucht MH17 om bloemen te leggen. Deze mensen zijn op dezelfde dag als wij vertrokken, de meesten ook op vakantie. Vandaag zijn wij veilig teruggekeerd op Schiphol. Deze mensen komen nooit meer terug. Schiphol heeft een erg mooie plaats ingericht waar mensen (nog steeds) bloemen en/of knuffels komen neerleggen. Alles wordt met veel respect en zorg omringd en bijgehouden. Ik vond het erg indrukwekkend en was er echt even stil van.

En nu, een dag later, zijn we weer thuis. Anton is weer gaan werken, de was is bijna weg gewerkt, de vakantiespullen zijn opgeborgen. Maar de koffer vol mooie herinneringen nemen we altijd met ons mee ....