Nassau, Bahamas

2 augustus 2014 - Nassau, Bahama's

Toen we vanmorgen wakker werden: teleurstelling! We zijn inderdaad aangekomen in Nassau maar het is erg slecht weer. Het regent flink en te zien aan de hoeveelheid water op het dek, heeft het al een tijdje flink geregend. Wat nu? Het is niet erg aantrekkelijk om in de regen een eiland te gaan verkennen. Daar hebben we ook eigenlijk geen passende kleding en schoenen voor bij. Eerst maar eens ontbijten en kijken wat het weer doet. Maar na het ontbijt stopte het met zachtjes regenen: het spoelde echt langs de ramen van het schip. Toen het rond een uur of een beetje droog was, hebben Anton en ik nog even voet aan wal gezet. De jongens hadden de hoop al opgegeven en bleven liever op het schip. We hebben wat foto’s van het schip gemaakt en een klein rondje door Nassau gelopen: druk, lawaaierig, oude auto’s en als toerist word je voortdurend belaagd door allerlei mensen die iets van je willen (voornamelijk geld). Toen was het rennen terug naar het schip voor de volgende plensbui. Dus: we zijn op de Bahamas geweest maar we hebben er tot nu toe weinig van gezien. Op het schip hebben we ons verder prima kunnen vermaken met shuffle-board, golfen, kaarten en eten/drinken. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.