Teleurstelling ....

16 juli 2014 - Klundert, Nederland

Vanmorgen vol goede moed en met veel zin naar Schiphol vertrokken. Na wat fileleed waren we ruim op tijd op Schiphol. Bij het inchecken bleek dat er iets mis was met onze Estas (visa voor de USA). Wat er mis was, konden ze bij Arkefly niet vertellen. Vervolgens werden we door Arkelfy van het kastje naar de muur gestuurd en iedere keer weer achteraan aansluiten in de rij. Uiteindelijk stelden ze bij Arkelfy voor om nieuwe Estas aan te vragen (dat kan ter plekke op Schiphol) maar daar was helaas niet genoeg tijd meer voor. Gevolg: vlucht gemist. Met dank aan de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van Arkefly. Reisbureau gebeld, zij gingen kijken naar een oplossing. Al snel werd duidelijk dat we vandaag niet meer weg konden. Dus maar weer naar huis. Gelukkig waren ze bij het reisbureau wel heel klantvriendelijk en behulpzaam en konden zij ons vanmiddag omboeken naar een Delta Airlines vlucht die morgenochtend (17 juli) vroeg vertrekt. Wel met een overstap, een dag vakantie minder en een flinke som geld armer (waar we met Arkefly natuurlijk nog wel even over in discussie gaan .....). Dus als alles deze keer wel meezit, zijn we morgenavond toch op plaats van bestemming. We houden jullie op de hoogte!

1. Wim en Corry:
    16 juli 2014
    Jeetje.... wat ontzettend erg dat jullie vakantie zo begon...
    Wat zullen jullie gebaald hebben, lijkt me vreselijk om op deze manier je vlucht te zien vertrekken omdat Arke zo handelde!! Heel slecht van Arke om jullie zo in de kou te laten staan. Geen reclame voor deze maatschappij!!
    Nu morgenochtend vertrekken dus, zal nu zeker goed gaan.
    Hopelijk kan de rest van de reis gewoon zonder problemen door gaan.
    We leven met jullie mee hoor!!
    Groetjes van ons.
  2. Tiny en Anja:
    16 juli 2014
    Wij sluiten ons bij Wim en Corry aan.
    Morgen weer met goede zin er tegen aan.
    Groetjes
  3. Cor Kops:
    18 juli 2014
    Wat fijn dat nu alles (zij het met een financiële kater) op zijn pootjes is terecht gekomen. Juist op de dag dat jullie reisden gebeurde dat vreselijke ongeluk met het toestel van Malaysian Airlines. De rillingen lopen over je rug bij het zien van de beelden. Vanmiddag heb ik dienst bij een huwelijksmis. Ik ga dan zeker een kaarsje opsteken.
    Nu kunnen jullie fijn gaan genieten van jullie welverdiende vakantie.