Clearwater Beach (1)

23 juli 2014 - Clearwater Beach, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker uitgeslapen (tot 07.30u!) want vandaag hoefden we niet voor dag en dauw naar een pretpark. Na een ontbijtje spullen in de auto geladen en de deur van ons huis-voor-een-week achter ons dicht getrokken. Dat is dan wel weer fijn van een vliegvakantie: je hebt weinig bij en dus snel weer ingepakt en op weg.

Het was slechts anderhalf uur rijden naar Clearwater Beach. Daar aangekomen bleek dat we toevallig in hetzelfde hotel logeren als Anton en ik zo'n 20 jaar geleden gedaan hebben. Grappig! Onze kamers waren nog niet beschikbaar dus we hebben lekker zwemkleding aangetrokken en zijn naar het strand gegaan, gewapend met zonnebril (want zand is oogverblindend wit) en zonnebrand (want zon schijnt genadeloos hard). Zo hebben we de middag een beetje doorgebracht: zonnen, zwemmen, middagdutje, pizza voor lunch met een lekker koud biertje. Je kan het slechter treffen. Toen de kamers beschikbaar waren lekker gedouched en een (alweer) een hapje gaan eten. Leuk, echt Amerikaans tentje gevonden: bier drink je uit de fles (ook dames), de jongens frisdrank uit een "emmer"  half gevuld met ijsblokjes. Daan koos een gerecht met alligator en haai - gedurfd! Maar hij vond het lekker. En zoals altijd in Amerika krijg je voor- en hoofdgerechten allemaal tegelijk (zie foto). Zonsondergang gekeken, reisblog bijgewerkt en zo meteen lekker slapen.

Morgen weer een vermoeiende dag voor de boeg .... ;-)

1. Wim en Corry:
    24 juli 2014
    Jeeeeetje..... wat mooi daar!!
    Relax ze maar dat lukt zeer zeker!!!
    Groetjes van ons.
  2. Freek en Desirée:
    24 juli 2014
    Geniet er allemaal lekker van. Tis leuk om de verhalen en foto's te zien! Have fun! Groetjes, Freek en Desiree
  3. Thera:
    24 juli 2014
    Heel leuk om te lezen wat jullie allemaal zien en meemaken. En wat een prachtige zonsondergang. Geniet ervan en goede reis verder.